حرفهای دل


نگاهی به...

زمین سیاره ای ناشناس ....

می خواهم اعتماد کنم ...
اما بد جایی دنیا آمده ام
زمین...
جایگاه مارهای خوش خط و خالی بود که هر روز مرا نیش می زدند...!


 

 

آه در بساطم نمانده
بس که دلم را
خرج ِ دوست داشتن ات کردم !!!

 
 
زخم ها

تمام چسب زخم هایت را هم که بخرم
باز نه زخمهای من خوب میشود
نه زخمهای تو ...!

 
نميخواهم برگردی
 

نميخواهم برگردی

این را به همه گفته ام

حتی به تو

به خودم


اما نمی دانم

چرا هنوز برای آمدنت فال می گیرم!!!

چرا هنوز پشت هزاران ترانه خاموش

به انتظارت نشسته ام تا ترا آرزو کنم!!!

اما هنوز نمی خواهم برگردی

می دانی که دروغ نمی گویم

اگر هنوز ترا آرزو می کنم برای بی آرزو نبودن است

و شاید هم آرزویی زیباتر از تو سراغ ندارم

اما هنوز هم نمی خواهم برگردی...!

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:,ساعت 15:56 توسط مارال| |


Power By: LoxBlog.Com